<< Trouver un correspondant || En bas
luz71/Correspondents
Message de luz71 posté le 02-05-2009 à 16:57:31 (S | E | F)
hello!!
I'm 14.I live in burgundy. I love music and sport!
I would like to correspond with a pen-friend!
please contact me
friendly
Luz71
-------------------
Modifié par lucile83 le 02-05-2009 17:13
titre
Message de luz71 posté le 02-05-2009 à 16:57:31 (S | E | F)
hello!!
I'm 14.I live in burgundy. I love music and sport!
I would like to correspond with a pen-friend!
please contact me
friendly
Luz71
-------------------
Modifié par lucile83 le 02-05-2009 17:13
titre
Réponse: luz71/Correspondents de cemella, postée le 02-05-2009 à 18:25:17 (S | E)
Hello!
I'm 16, I'm french and I speak a little English.
I'm OK to correspond with you.
I love music as you.
What is your favorite sport and music ? You learn it?
Do you speak French?
See you soon,
Cemella
Réponse: luz71/Correspondents de jojo-5_9, postée le 03-05-2009 à 13:22:45 (S | E)
Hi there,
I'm french, I'd like to correspond with you.
If you are interested, please e-mail me ***@****pour votre sécurité, les adresses emails sont interdites sur le site, merci de communiquer par messages privés****
Réponse: luz71/Correspondents de mlle-saraah, postée le 03-05-2009 à 13:35:00 (S | E)
Hello! My name is sarah, Me am 14 years old and I learns English and epagnol. I am French. I am someone tres kind and genereuse. I like laughing and enjoying myself. I look for corresponding for ameliorer my English and my French; but also to make me friends almost everywhere in the world.
I wondered if you wanted etre one of my correspondent.
It esperent that you re-lays me, Sarah
Salut ! Je m'appelle sarah , J'ai 14 ans et j'apprend l'anglais et l'epagnol. Je suis française. Je suis quelqu'un de tres gentille et genereuse. J'adore rire et m'amuser. Je cherche des correspondant pour ameliorer mon anglais et mon français ; mais aussi pour me faire des amis un peu partout dans le monde.
Je me demandais si tu voulais bien etre un de mes correspondant.
En esperent que tu me reponde , sarah
¡ Hola! Me llamo sara, tengo 14 años y yo se entera del inglés y el epagnol. Soy francesa. Soy alguien de tres gentil y genereuse. Me encanta reírme y divertirme. Busco correspondidos para ameliorer mi inglés y mi francés; pero también para hacerme a amigos por todas partes en el mundo.
Me preguntaba si querías etre de mis corresponsal.
Ello esperent que tú me reponga, Sarah
Réponse: luz71/Correspondents de xx-justagirl-xx, postée le 03-05-2009 à 14:12:19 (S | E)
Hi luz71!
I am French and I am 14 years old too. I like music but less sports ^^ If you want to correspond with me ask for my msn =)
Bye bye.